Trade Global

B2B ecommerce platform

Trade Global

B2B ecommerce platform

چرا کانال استیل مهم هستند

کانال استیل یک ماده‌ای flexible است که در مجموعه‌ی گسترده‌ای از diameters و thicknesses موجود است. بعضی از نوع کانال‌های استیل، لبهای داخلی کوتاه‌ای که روی چهره‌های کوتاه‌ای با پشت مشابه می‌کند، به اندازه‌ای که ممکن است از وسیله‌های پشت دور باشد، که ساختار را مانند لوله‌های استیل رشتگون می‌کند. برای هدف‌های گسترش، چند نوع کانال‌های استلی شامل بازگشت‌ها یا سوراخ‌ها است، و بعضی هم می‌توانند یک سوراخ کوچک به پشت افزودن تا بیشتر قوی‌بخشی کند. اگرچه کانال فولاد سبک تر و کمی flexible تر است، کیفیت کوتاهی کمتر است و به همین دلیل احتمال بیشتری است که در بعضی شرایط محدود شود. در حالی که استفاده از طولانی از نقطه آهن همان گوناگون استفاده می‌کند، استفاده از استفاده از آهن یک گوناگون بیشتر از استفاده می‌کند.

یک قسمت توسعه معمولی، استل کانال اغلب از استل داغ و گرم ساخته می شود که سطح وسیع و سطح با گردن در محل های مناسب هر طرف دارد. در حالی که سطح داخلی گوشه‌های مربعی دارد، لبه خارجی با نقطه محاسبه می‌شود. سطح سطح بزرگ و سطح ایده‌ای برای کمک و دادن نقطه‌های پیوند در حالی که کانال استواری را پیشنهاد می‌دهد است. استیل کانال که میتونه جلوی فشار و فشار های دیگه ای که میتونن به بیشتر خطر های I-beams و H-beams آسیب برسونند، در بزرگترین پیکربندی خودش برای کمک کردن سقف ها و چیزهای بزرگ دیگه استفاده میشه.

استفاده بنیادی از کانال استیل

در بریج‌ها

نوع ماشین مختلف، شامل سادها، کامیون تریلر و موتوریک، سفر بر سقف پل است. کانال‌های استیل به عنوان حمایت برای حفظ تمام بخش‌های پل بی‌پایان می‌کنند تا سقف بتواند این ساختارها را حمایت کند. آنها می‌توانند در صندوق مختلف پل پیدا شوند، چرخه‌ها، دخترها و ساختارهای پشتیبانی دیگر. هنگامی که در ساختار بار بار مانند پل استفاده می‌شود، کانال‌های استیل از مواد دیگر استفاده می‌کند. پل های استیل به زیادی نگه داشتن یا تعمیر نیاز ندارند چون مواد قابل استفاده است. به اضافه، آنها اجازه می دهند پل بیشتر در عملیات بماند، حتی بعد از استفاده سنگین امنیت پیاده و ماشین را بیشتر افزایش دهند.

در استودز دیوار

کانال استیلی هم می‌تواند به عنوان ساختن دیوار استفاده شود، در اضافه به پل‌ها. اینها معمولاً در عمیق ترین طبقه دیوارها موجود می شوند و برای مواد مختلف دیوار حمایت عمودی را پیشنهاد می کنند، شامل خشک، پنل، سیمنت و مواد مشابه. مطالعه‌های استیل یک جایگزینه‌ی بزرگتری برای مطالعه‌های چوبی به دلیل استفاده‌های طولانی افزایش آنها است. به خاطر این، آنها برای استفاده حتی در موقعیت‌های باران یا خشکی بالا عالی هستند، که برای حفظ کردن چوب‌ها قابل استفاده نیستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد