Trade Global

B2B ecommerce platform

Trade Global

B2B ecommerce platform

زاویه های استیل ضد زنگ و انواع آنها

زاویه های استیل ضد زنگ در اندازه های مشابه ساخته شده از فولاد کربن قرار دارند. این دانش محاسبه و برنامه ریزی هماهنگ را آسان تر می کند. این امر به ویژه در مورد پروژه هایی که به مزایای مقاومت زوایای فولاد ضد زنگ در برابر خوردگی نیاز دارند ، صادق است. اساسی ترین پروفایل های فولاد ضد زنگ برای استفاده ساختاری میله های زاویه ای است.

انواع زاویه های استیل ضد زنگ
بسته به تولید ، فناوری و استفاده ، انواع مختلفی از زوایای فولاد ضد زنگ وجود دارد.

زاویه های فولادی ضد زنگ داغ
زاویه های استیل ضد زنگ از طریق نورد داغ ارزان ترین تولید می شوند. نورد گرم بسیار گران یا پیچیده نیست. در نتیجه ، این یک گزینه اقتصادی مناسب برای به دست آوردن کالا است. با استفاده از این فناوری ، محصولی با نیازهای کمتری برای تحمل ، زاویه های گرد و شعاع داخلی دریافت می کند که می تواند به اندازه دو برابر ضخامت مواد باشد.

زاویه های فولادی ضد زنگ نورد سرد
زاویه های استیل ضد زنگ که نورد سرد شده اند ، دارای سطح صاف و درخشان هستند. این پروفایل ها شعاع بسیار کمی در داخل و خارج دارند و تحمل های محکم دارند. چنین زوایای فولادی ضد زنگ اغلب برای اهداف تزئینی مانند ساخت مبلمان استفاده می شود. آنها غالباً در یک آینه جلا می شوند ، که با توجه به سطح صاف از قبل صاف به نظر می رسد.

زاویه های فولادی ضدزنگ نقاشی سرد
یکی دیگر از تکنیک های تولیدی که بخش های بسیار دقیقی را امکان پذیر می کند ، نقاشی سرد از زوایای استیل ضدزنگ است. شعاع داخلی وجود ندارد و تمام گوشه ها حاد هستند. زاویه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ که از سرماخوردگی برخوردار هستند ابعادی دارند که با زاویه های نورد سرد قابل مقایسه هستند. علاوه بر این ، آنها کاربردهای زیبایی شناسی دارند. در عین حال ، بزرگترین کاربرد در ساخت ماشین آلات است که خواستار درجه بالایی از دقت و دقت بعدی است.

شکل گیری سرد یا زاویه های استیل ضدزنگ ترمز را فشار دهید
از دو روش دیگر که قابل مقایسه با تشکیل سرما و ترمز مطبوعاتی برای ساخت زاویه های استیل ضدزنگ است. هر دو فرآیند تولید شعاع خمشی هم در قسمت داخلی و هم در قسمت بیرونی ایجاد می کنند. تغییر شکل سرماخوردگی باعث می شود فولاد ضد زنگ در حین کار سرد سخت شود ، که نه تنها نامطلوب است بلکه ممکن است اثرات نامطلوب دیگری نیز داشته باشد.

زاویه های استیل ضد زنگ ترمز را فشار دهید
از طرف دیگر ، ترمز مطبوعات فقط منجر به میله های منفرد می شود. یک نوار مسطح که در یک مطبوعات پیرایش قرار دارد و به زاویه استیل ضد زنگ خم شده است با استفاده از یک قالب خاص و مطبوعات Arbor تشکیل می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد