Trade Global

B2B ecommerce platform

Trade Global

B2B ecommerce platform

کائولین برای چه چیزی استفاده می شود؟

کاشی های سرامیکی ، چینی و کف یا دیواری یکی از رایج ترین کاربردهای صنعتی کائولین است. برخی از افراد به دلیل استفاده از آن در تولید Whiteware و ویژگی های مناسب آن برای تولید سرامیک ، از Kaolin Clay به عنوان Clay چین یاد می کنند. کائولین رس برای تولید سرامیک های سفید خالص ، چینی ، چین ، وسایل بهداشتی و سفال کائولین به دلیل دمای همجوشی بالا و رنگ سفید روشن و طبیعی ، ایده آل است.

کائولین برای سرامیک

کائولین برای استفاده در انواع مختلف سرامیک مناسب است زیرا دارای حداقل مقادیر آهن یا قلیایی است. تولید کنندگان به طور معمول کائولین را با سیلیس و فلدسپار بیشتر مخلوط می کنند ، و همچنین مقدار کمی از نوع دیگری از خاک رس به نام خاک رس توپ ، که یک خاک رس پلاستیکی سوزانده است ، برای تهیه سرامیک و ظروف سفید است. تولید کنندگان سرامیک می توانند به لطف مخلوط کائولین و سایر مواد ، به پلاستیک بهینه ، انقباض ، گلدان و سایر فرآیندها دست یابند تا وسایل مناسب را شکل داده و گرم کنند. کائولین از مقاومت خشک بالایی برخوردار است ، به این معنی که به عنوان یک افزودنی ، در تقویت و تقویت محصول نهایی کمک می کند ، که در تولید سفال سرامیک ضروری است.

کائولین برای بتن

با توجه به اینکه مواد معدنی سیلیکات برای تهیه بتن ویژگی های مورد نظر خود ضروری هستند ، کائولین محصولی اضافه شده برای استفاده در مخلوط های بتونی است. از آنجا که ممکن است به ترکیبات سیمانی رنگ سفید خیره کننده ای بدهد ، کائولین خاک رس در بخش ساختمان محبوب تر می شود. کائولین یک ماده مخلوط بتونی عالی است زیرا از نظر شیمیایی بی اثر است و خصوصیات شیمیایی یا فیزیکی مخلوط را به میزان قابل توجهی تغییر نخواهد داد. علاوه بر این ، این امر به قدرت و ماندگاری اجزای سیمان یا بتونی کمک می کند.
کائولین به دلیل فعالیت پوزولانیک بالا یا ظرفیت تعامل با سیمان پورتلند - در سیستم های سیمانی نیز مورد نظر است. به عبارت دیگر ، می تواند هیدراتاسیون سیمان پورتلند را در مخلوط بتونی تسریع کند. کائولین با ریختن ذرات ریز آن به ماتریس سیمان و افزایش چگالی آن ، به عنوان یک پرکننده فوق العاده عمل می کند.

کائولین برای کاغذ و تخته

به منظور تولید کالاهای باکیفیت با روشنایی بهبود یافته ، براق ، کدورت و کیفیت سطح برای چاپ بهتر ، تجارت کاغذ و تولید تخته به طور مداوم نوآوری می کند.
Kaolin Clay در مراکز تولید کاغذ و تخته به عنوان یک عامل کنترل آلودگی و مصرف آب استفاده می شود. کائولین در ساخت خمیر و تولید کاغذ معمولی اقتصادی تر و سازگار با محیط زیست کمک می کند و در نتیجه خمیر و کاغذ با کیفیت بهتر و بهتر ایجاد می شود. محصولات کاغذی را به عنوان پرکننده ذرات پر کرده و می پوشاند تا صافی ، براق و قابلیت چاپ آنها را تقویت کند. علاوه بر اینکه کاغذ از نظر بصری جذاب تر می شود ، کائولین می تواند فیبر را طولانی تر کرده و طول عمر عمومی ، چقرمگی و دوام را افزایش دهد.